Allereerst alvast hartelijk dank dat u deze enquête in wil vullen. Hieronder vind u enkele vragen. Uw VestigingWie is uw Honda Dealer?Auto KraaiVen TilburgAuto HerVen Den BoschAlgehele TevredenheidBent u algeheel tevreden met uw Honda Dealer?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevredenAanbeveling DealerZou u uw Honda Dealer aanbevelen bij andere?JaNeeAfspraakBent u tevreden over uw reistijd?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Bent u tevreden over het proces voor het maken van een afspraak?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Bent u tevreden met de aankomst en het ontvangst?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Bent u tevreden met het betalingsproces?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevredenService BezoekBent u tevreden met de kwaliteit van uw Servicebezoek?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Bent u tevreden over de manier waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Bent u tevreden met de prijs van originele onderdelen?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Weet u dat de Honda Assistance elk jaar verlengd dient te worden?JaNee> Is het bij u bekend dat uw dealer een schade via uw verzekering kan laten herstellen, zodat er altijd originele onderdelen worden gemonteerd?Ja, dit is bij mij bekend.Nee, dit wist ik nog niet.> Heeft u wel eens een ruit reparatie of vervanging bij uw dealer, via uw glasverzekering, laten uitvoerenJaNee> Opmerkingen over het onderwerp Service?VerkoopBent u tevreden over de door u gekochte auto?TevredenOntevredenNiet van toepassing> Was uw aflevering naar wens?Ja, de aflevering is goed verlopenNiet van toepassingNee> Heeft u nog vragen of opmerkingen over het verkoop traject?Het BedrijfBent u tevreden over de faciliteit?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Bent u tevreden met de hygiëne van de faciliteit?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Bent u tevreden met de wachtruimte?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Zou u vaker een afspraak maken bij deze Dealer?JaMisschienNee> Zou u in de toekomst een auto kopen bij deze Dealer?JaNeeUw VoertuigBent u tevreden met de kwaliteit van de auto?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Zou uw volgende aankoop weer een Honda zijn?JaMisschienNee, waarschijnlijk niet> Zou u een Honda aanbevelen bij derden?Ja, waarschijnlijk welNee, waarschijnlijk niet> Wat was de reden reden van uw bezoek?GarantieBent u er vanop de hoogte dat bij de aankoop van een nieuwe auto 7 jaar garantie zit?JaNee> Zijn er in het verleden bij uw auto garantie werkzaamheden uitgevoerd?JaNee> Bent u tevreden met de manier waarop deze garantie werkzaamheden zijn uitgevoerd?Geheel tevredenErg tevredenTevredenIets ontevredenGeheel ontevreden> Algemeen> Uw cijfer voor het bedrijf (1 tot 10):> Eventuele op- of aanmerkingen in het algemeen?> Uw gegevensIndien u anoniem wenst te blijven dan hoeft u deze niet in te vullen.Naam Voornaam Achternaam > Kenteken> Telefoon