Allereerst alvast hartelijk dank dat u deze enquête in wil vullen. Hieronder vind u enkele vragen. Uw VestigingWie is uw Honda Dealer? Auto KraaiVen Tilburg Auto HerVen Den Bosch Algehele TevredenheidBent u algeheel tevreden met uw Honda Dealer? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden Aanbeveling DealerZou u uw Honda Dealer aanbevelen bij andere? Ja Nee AfspraakBent u tevreden over uw reistijd? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Bent u tevreden over het proces voor het maken van een afspraak? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Bent u tevreden met de aankomst en het ontvangst? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Bent u tevreden met het betalingsproces? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden Service BezoekBent u tevreden met de kwaliteit van uw Servicebezoek? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Bent u tevreden over de manier waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Bent u tevreden met de prijs van originele onderdelen? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Weet u dat de Honda Assistance elk jaar verlengd dient te worden? Ja Nee > Is het bij u bekend dat uw dealer een schade via uw verzekering kan laten herstellen, zodat er altijd originele onderdelen worden gemonteerd? Ja, dit is bij mij bekend. Nee, dit wist ik nog niet. > Heeft u wel eens een ruit reparatie of vervanging bij uw dealer, via uw glasverzekering, laten uitvoeren Ja Nee > Opmerkingen over het onderwerp Service?VerkoopBent u tevreden over de door u gekochte auto? Tevreden Ontevreden Niet van toepassing > Was uw aflevering naar wens? Ja, de aflevering is goed verlopen Niet van toepassing Nee > Heeft u nog vragen of opmerkingen over het verkoop traject?Het BedrijfBent u tevreden over de faciliteit? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Bent u tevreden met de hygiëne van de faciliteit? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Bent u tevreden met de wachtruimte? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Zou u vaker een afspraak maken bij deze Dealer? Ja Misschien Nee > Zou u in de toekomst een auto kopen bij deze Dealer? Ja Nee Uw VoertuigBent u tevreden met de kwaliteit van de auto? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Zou uw volgende aankoop weer een Honda zijn? Ja Misschien Nee, waarschijnlijk niet > Zou u een Honda aanbevelen bij derden? Ja, waarschijnlijk wel Nee, waarschijnlijk niet > Wat was de reden reden van uw bezoek?GarantieBent u er vanop de hoogte dat bij de aankoop van een nieuwe auto 7 jaar garantie zit? Ja Nee > Zijn er in het verleden bij uw auto garantie werkzaamheden uitgevoerd? Ja Nee > Bent u tevreden met de manier waarop deze garantie werkzaamheden zijn uitgevoerd? Geheel tevreden Erg tevreden Tevreden Iets ontevreden Geheel ontevreden > Algemeen> Uw cijfer voor het bedrijf (1 tot 10): > Eventuele op- of aanmerkingen in het algemeen?> Uw gegevensIndien u anoniem wenst te blijven dan hoeft u deze niet in te vullen.Naam Voornaam Achternaam > Kenteken > Telefoon